Показване на 1–12 от 49 резултата

40 години опит и успех. TZS First Austria – Добро качество. Честна цена.

Австрийският семеен бизнес Timetron от десетилетия отстоява солидно качество и в момента завладява европейската онлайн търговия под етикета за качество TZS First Austria с универсални домакински уреди, както и продукти за красота и грижа за косата.

Домакинството в добри ръце: TZS First Austria предлага всичко необходимо за функциониращ ежедневен живот у дома. С обширно портфолио от над 400 продукта, утвърдената марка предлага артикули със стабилно качество на справедливи цени и също така действа като надежден търговец на дребно за клиенти от цяла Европа.

Философия

Хората трябва да могат да си позволят добро качество. Timetron е основана с тази визия във Виена през 1980 г. - време, когато имаше очевиден недостиг на достъпни потребителски стоки, особено в Източна Европа. В сътрудничество с избрани производители идеята за достъпни качествени продукти беше реализирана и разширена стъпка по стъпка в B2B сектора. Първо в цяла Източна Европа, от 2010 г. и в Западна Европа.

Справедливо ценообразуване

Това, което беше вярно тогава, е принципът на двамата собственици Джона Соломон и Яир Зелманович днес: „Защо хората трябва да плащат два пъти повече за продукт с еднаква стойност само защото се показва надценена световна марка? Това не е правилно. Нашите продукти са насочени към хора, които не искат да си позволят безсмислено надценяване."

Разширяване на онлайн търговията

По повод 40-годишнината на компанията през 2020 г. последва следващата значима стъпка за бъдещето на компанията: B2C продажби в Западна Европа. Оттогава множество продукти на First Austria постигнаха най-добрите класации на Amazon и най-високите оценки на клиентите в своите продуктови категории. „Постоянно положителните отзиви ни потвърждават, че хората са доволни от качеството на нашите продукти“, казва собственикът Яир Зелманович. „Скоро нашите продукти ще бъдат изброени във всички основни онлайн платформи за търговия на дребно в Западна и Източна Европа.“ Избрани продукти ще бъдат достъпни и за крайни клиенти във вътрешния онлайн магазин от 2021 г.

Зелени транспортни маршрути

Директните вериги за доставки без посредници имат още един положителен ефект: CO2 отпечатъкът на компанията се е подобрил значително. „Доволни сме, че можем да дадем толкова важен принос за подобряване на околната среда.“

-26%

Лична грижа и красота

Преса за коса 4в1 First Austria FA-5670-3-BA

29,00 лв.

Налично

-26%
ТОП ОФЕРТА
29,00 лв.

Изчерпан

-18%
32,00 лв.

Налично

-21%
44,00 лв.

Изчерпан

-17%
-18%
46,00 лв.

Изчерпан

-17%
53,00 лв.

Налично

-17%

Скари, тостери и грилове

Уред за пица First Austria FA-5109-1

55,00 лв.

Налично

-7%
55,00 лв.

Налично

-20%
59,00 лв.

Налично

-19%
-18%

40 години опит и успех. TZS First Austria – Добро качество. Честна цена.

Австрийският семеен бизнес Timetron от десетилетия отстоява солидно качество и в момента завладява европейската онлайн търговия под етикета за качество TZS First Austria с универсални домакински уреди, както и продукти за красота и грижа за косата.

Домакинството в добри ръце: TZS First Austria предлага всичко необходимо за функциониращ ежедневен живот у дома. С обширно портфолио от над 400 продукта, утвърдената марка предлага артикули със стабилно качество на справедливи цени и също така действа като надежден търговец на дребно за клиенти от цяла Европа.

Философия

Хората трябва да могат да си позволят добро качество. Timetron е основана с тази визия във Виена през 1980 г. – време, когато имаше очевиден недостиг на достъпни потребителски стоки, особено в Източна Европа. В сътрудничество с избрани производители идеята за достъпни качествени продукти беше реализирана и разширена стъпка по стъпка в B2B сектора. Първо в цяла Източна Европа, от 2010 г. и в Западна Европа.

Справедливо ценообразуване

Това, което беше вярно тогава, е принципът на двамата собственици Джона Соломон и Яир Зелманович днес: „Защо хората трябва да плащат два пъти повече за продукт с еднаква стойност само защото се показва надценена световна марка? Това не е правилно. Нашите продукти са насочени към хора, които не искат да си позволят безсмислено надценяване.“

Разширяване на онлайн търговията

По повод 40-годишнината на компанията през 2020 г. последва следващата значима стъпка за бъдещето на компанията: B2C продажби в Западна Европа. Оттогава множество продукти на First Austria постигнаха най-добрите класации на Amazon и най-високите оценки на клиентите в своите продуктови категории. „Постоянно положителните отзиви ни потвърждават, че хората са доволни от качеството на нашите продукти“, казва собственикът Яир Зелманович. „Скоро нашите продукти ще бъдат изброени във всички основни онлайн платформи за търговия на дребно в Западна и Източна Европа.“ Избрани продукти ще бъдат достъпни и за крайни клиенти във вътрешния онлайн магазин от 2021 г.

Зелени транспортни маршрути

Директните вериги за доставки без посредници имат още един положителен ефект: CO2 отпечатъкът на компанията се е подобрил значително. „Доволни сме, че можем да дадем толкова важен принос за подобряване на околната среда.“