С коя куриерска фирма работим?

HomeArena.bg доставя своите пратки чрез куриерска фирма Еконт до техни офиси или до точен адрес (дома на клиента).

За поръчки на стойност под 199 лв. се начислява такса доставка, в размер на 5.90 лв. до офис на Еконт, 8.80 лв. до точен адрес, а за поръчки на стойност над 199 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА.

Да, всички пратки се изпращат с опция „Преглед преди плащане“.

Всички пратки се изпращат с опция „СМС известяване“. Когато поръчката е направена до офис на Еконт, обикновено пратката е налична след 10:00 часа сутрин.

Когато е изпратена до точен адрес, куриерите доставят през работно време. Ако имате изискване за точен час – може да се свържете с тях от посочения телефон в смс-а.

След направена поръчка за продукт(и), предлаган(и) от HomeArena.bg, доставката се извършва до 2 работни дни, освен за населени места, посещавани по график. Поръчки направени след 09:30 в делнични дни се изпълняват на следващия работен ден.

Ако желаете да получите информация за точното местоположение на своята пратка, необходимо е да разполагате с номера на нейната товарителница. В случай, че не разполагате с такъв, може да се свържете с наш сътрудник, който ще ви го предостави и ще ви съдейства за да разберете точно къде се намира вашата пратка.

От години гаранционните карти при онлайн пазаруване не се попълват, тъй като продуктите могат да бъдат предназначени за подарък. Тя служи само за информация (телефон и адрес на сервизите). Важното за гаранцията е да притежавате документ за покупко-продажба (разписка за пощенски паричен превод или платежно за извършен банков превод).

При получаването на своята пратка от куриерския служител следва да получите т.нар. разписка за пощенски паричен превод. Касовият бон е заменен от разписка за пощенски паричен превод. При получаване на стоката ПАЗЕТЕ РАЗПИСКАТА ЗА ПОЩЕНСКИ ПАРИЧЕН ПРЕВОД, защото тя ви е нужна за гаранцията.

Да, разбира се. Всичко, което ще ти е необходимо, за да направиш поръчка в нашия сайт е имейл адрес, две имена и телефон.

Когато продуктът е с наличен дефект или цялостта му е нарушена (липсват части, аксесоари и др.), замяната и транспортните разходи са за сметка на HomeArena.bg. Нужно е да се свържете с нас на посочения телефон или имейл.

Ако не откривате отговор на Вашите въпроси тук, моля пишете ни на: office@homearena.bg